s-a stricaaat!ce s-a stricat?

unele lucruri se mai strică, ne mai dezamăgesc dar am auzit că lucrurile cu defect sunt cele mai speciale. eu una am multe lucruri de mult timp…s-au stricat, s-au rupt, s-au pătat dar continui să le folosesc, să le port pentru că îmi sunt prea dragi să renunţ la ele. într-adevăr, unii ar spune că nu-mi permit altele noi, dar ei nu ştiu ce înseamnă valoarea unui lucru în afara de cea a perfecţiunii. şi până la urmă lucruile noi sunt atât de plastice, au până şi un miros ciudat, nu-mi plac deloc. 

poate sunt defectă, de fapt sigur sunt. dar eu ma pastrez aşa…tu, alege orice vrei. ia-ţi una nouă, repară ce-a rămas din cea veche dar nu uita! lucrurile defecte sunt cele mai speciale iar cele care merg mai greu merită tot efortul, pentru că îţi dau satisfacţie!

Lasă un comentariu