Rutină

Sunt zile în care vezi partea plină a paharului şi zile în care o vezi doar pe cea goală. Sunt zile în care îţi rezolvi toate problemele şi zile în care le complici mai mult. Sunt zile în care eşti dependent de unii şi zile în care ai vrea să-i împuşti. Sunt zile în care asculţi pe repeat o melodie şi zile în care nu asculţi nimic. Zile şi zile…şi nopţi pe care le pierzi şi dimineţi în care abia adormi.
Sunt oameni pe care îi iubeşti şi alţii pe care nu dai doi bani, sunt chipuri cărora le zâmbeşti şi altele pe care nu le priveşti. Sunt oameni pe care îi pierzi şi alţii pe care îi câştigi, sunt oameni pe care îi răneşti şi alţii pe care îi faci infinit de fericiţi. Sunt oameni de care râzi şi alţii care te fac să plângi. Ei probabil pentru tine sunt şi poate că pentru unii tu nici măcar nu eşti.
Aş vrea să îmi termin ziua cu persoana a III a verbului a fi, plural, timpul trecut compus. Aş vrea ca fiecare clipă s-o trăiesc pe baza prezentului simplu iar pentru ziua de mâine să nu îmi fac griji decât dacă ar vrea cineva să mi-o ia. Nu ştiu dacă i-aş spune indiferenţă, nepăsare sau detaşare..habar n-am! Ştiu sigur că aş dormi mai mult, aş fi mai frumoasă, mai fericită, mai zâmbitoare şi mai..eu.

Lasă un comentariu